lördag 27 april 2013

Fullt upp ....

Nu har alla lamm kommit, de sista kom i natt eller tidigt i morse. 3 st, 2 svarta och en prickig i svart och vitt. De är som sötast nu när de är som minst. Man blir hur glad som helst av att se hur de glatt skuttar omkring =)
Idag fixade vi så att de fick ny halm att ligga i. Många vänner kommer också för att mysa med lammisar nu när de är små =)
Som ni förstår så hinner jag inte så mycket mer!
Men idag  var jag hos den lokala bygghandlaren och köpte 2 påsar betong.
Så i morrn skall jag provgjuta det kan jag lova, är så sugen på att testa mina nya formar =)


Vi hänger o småsnackar lite ;)

Fulsöta ;)

Lilla Lambi.
 
P & jag skall till Linköping och se Tomas Ledin, han fick showbiljett i födelsedagspresent!  Skall bli kanonkul! Få se om vi får skjuts, vår chaffis fick halsfluss så jag är osäker på om han orkar köra oss!
 
Ha en fin lördagkväll!
Camilla


5 kommentarer:

  1. Så söta dom är..
    ha en bra kväll
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. kathas kortmakeri28 april 2013 kl. 17:06

    Hejsan!
    Hoppas du haft en härlig helg!
    Jag har en liten undran vi är 5-6 jobbar kompisar som skulle vilja ha lite kul med cement. Har du förslag på tid,kostnad???
    Hör av dig.
    Kram Katha

    SvaraRadera
  3. De är så söta, så det är inte klokt :)
    Tomas Ledin var nog bra tror jag...
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  4. Guuud, så söta de är de små liven. Väntar med spänning på bilder sen på dina betongsaker. Kram Veronica.

    SvaraRadera
  5. Men sååååååååååå söta! så kul att du ska gjuta lite, vi får väl se bilder? ha en fin helg! Kram Iréne

    SvaraRadera