söndag 4 november 2012

Börjat betonga igen ;)

Jodå nu händer det grejer i min betongverkstad igen, det börjar ju närma sej julmarknad hos Violan ute i Östra Husby. Kan ju inte dyka upp tomhämt lixom ;)

Jag vet ju sedan tidigare att mindre ting är det bästa att ha med sej, dessutom är det svårt att få plats med stora föremål.  Så nu håller jag på med passande ting =)
Titta i högerkanten på sidan, julmarknaden går inte att missa, flera duktiga utställare på samma plats, perfekt ställe att handla julklappar på =)

Jag blev kontaktad av ett företag som vill att jag provar en produkt åt dem i betonggjutningen, och bloggar om produkten, de verkade sälja en hel del formar oxå, kan vara intressant! Blir det något av det hela kommer ni ju kunna läsa om det här i bloggen!

Anledningen att min tid är knapp att hänga framför datorn beror på sjukdom i "La Familia" men det går åt rätt håll för tillfället, så jag håller tummarna att det får fortsätta så!

Ha en underbar söndagkväll! Fina Cybervänner =)
KRAMELIKRAM

2 kommentarer:

  1. Lycka till med tillverkning och försäljning. tyvärr kan jag inte komma och se vad du åstadkommit.

    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Hallojsan!! Vad roligt att prova nya produkter!! Så fin ,,ses snart.
    Kramen

    SvaraRadera