tisdag 1 maj 2012

Vinnarna är.....

Välkommen 1 :a maj med sol och klarblå himmel!
Dagen till ära dras vinnarna i tävlingen som genomförsts för att fira alla besökare i min lilla betongblogg.
Vinnarna är dragna av mannen P. i familjen!
Vinnarna skall dras.
Vinnare till 1:a pris
Vinnare till 2:a pris.
Vinnare till 3:e pris.

Tröstpriset!

1:a pris går till Katha´s Kortmakeri som får välja på budskapstavlan eller luffashack, hör av dej vad du önskar, skulle tro att du tom. kan få personlig leverans :)

2:a pris går till Rosa huset i vitt som vinner Cupcakes, i rosa, vitt, eller naturell betongfärg.
3.e pris går till Bakom berget som vinner änglarna..
Och sist men inte minst vinner  Villa Snögården ett litet tröstpris!
Hör av er med adresser så skall jag skicka priserna!
Tack alla övriga som deltagit i min tävling/utlottning!
Ha en fin dag och njut av solen! KRAMAR

10 kommentarer:

  1. hej så kul att jag vann Och tack för en fin tävling.
    ha en skön dag
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Men åhh va kul! Va glad jag blir.
    Min adress kommer strax :o))
    Hoppas du har haft en fin Valborgsmässoafton.
    KRAM till Dig och TACK!
    Åsa.

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna! Tack till dig för den fina tävlingen!

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  4. Attans....grattis till dina lyckliga vinnare. Tack för en fin utlottning.
    Supersnygga Converse.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. kathas kortmakeri1 maj 2012 kl. 14:38

    Hurra!!! Va glad jag blir... Ett luffarshack från söta dig har jag så väldigt gärna tavlan.
    Min tavla är 22x27 å jätte tunn.
    Å kanske kan vi göra ett byte tavla mot ljuspåse :)
    Kram Katha

    SvaraRadera
  6. Stort tack för en spännande utlottning och stora gratulationer till vinnarna;)

    SvaraRadera
  7. Grattis till alla vinnare och tack för en fin utlottning. Skönt att P har kommit hem nu. Hoppas du haft en skön dag med sol och mys. Må så gott.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinnarna...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  9. Å jösses så kul. Såg det nu har inte varit inne på bloggen på några dagar . Vad glad jag blir.
    Massor av våriga kramar

    SvaraRadera